Multi channel aanpak

Wij maken bij voorkeur gebruik van een multi-channel aanpak, omdat daarmee de kans dat we de beste kandidaat vinden wordt vergroot.
Met deze aanpak zoeken wij langs vier kanalen:

1. Search in ons kandidatenbestand
Wij zoeken in ons uitgebreide kandidatenbestand, waarin profielen van kandidaten zitten die onlangs hebben aangegeven voor een carrièrestap in de markt te zijn.

2. Search in onze netwerken
Wij zoeken in onze netwerken. Lohman Advies heeft een uitgebreid netwerk (ook digitaal bijv. op LinkedIn) met sleutelspelers in uiteenlopende sectoren of functiegebieden. Zij denken met ons mee over mogelijk interessante kandidaten voor de vacante positie.  

3. Werving met advertenties in digitale en gedrukte media
Wij vinden kandidaten door het schrijven en publiceren van aansprekende advertentieteksten. Dit kunnen wij doen in uw eigen huisstijl en in de huisstijl van Lohman Advies. Met reclamebureaus hebben wij prijsafspraken, waardoor u aanzienlijk bespaart op de advertentiekosten.

4. Search in uw netwerken
Het komt voor dat onze opdrachtgevers professionals kennen, die zij graag als nieuwe collega zouden willen inlijven. Complicerende factor kan zijn dat die professionals bij een relatie of concurrent werken. Lohman Advies benadert op een integere manier deze kandidaten voor u. Wij benaderen andersom nooit werknemers van klanten voor wie wij de afgelopen 18 maanden hebben gewerkt.

Welke mix aan kanalen uiteindelijk voor uw vacature geschikt is, stellen wij graag in een persoonlijk gesprek vast.